Saturday 25 August 2012

Pernah kau tahu?

Pernah kau tahu??
tak kan?? and aku tak mintak utk kau tahu..
cukuplah aku sendiri yang tahu apa yg aku rasa..

Mencintai dan Dicintai?
sangat berbeza maksudnyaaaa...
ikut kerelaan masing2 sama ada snggup mencintai or dicintai..
setiap manusia x sama kan..
ya...aku igt lagi,n x kan pernah utk lupa..
kau pernah ckp aku TAMAK!!!
ohhh..sgguh dalam n sakit..
iz ok..aku terima semua kata2 kau klau itu btol dr pndangan kau..
berkata selagi kau mampukan..aku bukan sapa2 utk larang..

now...kau tahu apa aku cuba buat?? apa aku cuba fahamkan kau kat sini??
ok...aku nak katakan yg aku takkan TAMAK lagi..
sebab aku memilih MENCINTAI dari DICINTAI..
sebabnya....

aku xnak harapkan CINTA kau lagi..
biarlah aku tahu CINTA aku pd kau..
sesungguhnya, CINTA tidak semestinya MEMILIKI kan..
so...aku pegang dgn kata2 tu..
walaupun aku xdpt memiliki kau, at least aku dpt ngok ko bahagia walau bukan dgn aku..
Cinta perlukan pengorbanan...
Satu hari kau akan tahu dan kau fikir...

Pilihlah..
kau berhak memilih salah satu selagi ia dikatakan PILIHAN..
Hope kau x tersalah pilih..sekali kau da pilih,kau tak boleh menoleh lagi..

Meh nak share ayat dari PUJANGGA :)

realiti jatuh cinta , kadang ibarat mimpi yang penuh dengan duka . dan bila tersedar , kita dah pun bahagia . tapi kita tak sedar bila kita bahagia . sebab kita tidak pernah bersyukur dengan kebahagiaan yang kita dapat tetapi kita asyik sibukkan diri persoal duka yang kita rasa . mustahil bahagia itu dicipta tanpa melalui duka (gua berani kerat jari) . MUSTAHIL . *kenyit

kadang korang akan rasa yang korang tak layak bercinta . kerana terlalu banyak duka yang korang terima . sampai korang rasa penat untuk rasa cinta . penat untuk terima cinta . penat untuk segala galanya tentang cinta .

tapi pernah korang terfikir , segala duka yang korang terima , adalah sekadar proses untuk korang lebih menghargai bahagia yang korang bakal terima nanti . *fikirkan .

Tuhan ada banyak cara untuk ajar kita . untuk bawa kita ke jalan-Nya .

Tuhan ,
kalau benar sudah ada cinta untuk aku , biar ianya datang tepat pada masanya , tepat pada tempatnya , dan yang terutama , tepat pada insannya . kerana aku percaya , cinta adalah satu kuasa luar biasa . kuasa yang tiada tandingannya .

cinta bagi aku , bilamana hati kata mahu , hidup kata perlu . dan diri sentiasa rindu . meski ada depan mata , tetap rindu selamanya .




 senyuman aku utk kau..
kau yg sedang bahagia sekarang..
ini je yg aku mampu..
ikhlas dariku :')



No comments: