Sunday 29 July 2012

Maafkan Aku

Assalamualaikum...

Maafkan aku

Ya...aku buat ni semua utk kau..
utk kau rasa kebahagiaan yg kau carik selama ni..
pergilah..cariklah kebebasan itu..
jika ape yg kau inginkan ini betul..
semoga Allah permudahkan..

Maafkan aku

Aku da cuba..
tapi..masih sama yg aku dapat..
aku x mampu lagi..
tidak apa2..
aku cuba utk terima..


Maafkan aku

Aku masih bersyukur..
aku masih bersujud dan berdoa padaNYA..
dan DIA sgt adil padaku..
begitu byk petunjuk yg aku dpt padaNYA..
Jadi...ini lah yg aku pilih..
utk melihat kau bahagia..


Maafkan aku

Terimalah perngorbananku ini utk kau
Ya! utk kau..dan hanya kau..
semoga kau bahagia dgn jalan yg aku bg utk kau teruskn..


Maafkan aku

berkatalah selagi kau mampu
dan tunjukkn bukti kalau apa yg kau ckp itu betol..
aku tidak pernah melarang utk kau berkata apa2..


Maafkan aku

Semoga kita berjumpa disana nanti..
Doaku selalu utk mu..
aku bukan yg sempurna utk mu..
cariklah yg terbaik dariku..
bukan seperti aku yg kau pernah cinta dulu..


Maafkan aku

Jika ini yang kau mampu..
jangan cuba utk mencari2 aku..
Istiqarahkan lah solatmu
supaya jumpa jawapan drpd soalan mu..



Ikhlas dari ku :')
Assalamualaikum


No comments: