Tuesday 24 July 2012

CINTA perlukan pengorbanan

Assalamualaikum kawan2..
huhhhhh~ tidak taw ape rasa ni..
tanya dan terus untuk tanya..
masih x jumpa jawapan....



"Meminta dan terus meminta..bukan bererti sekali meminta kau akn terus dapat apa yg kau inginkan
bersabarlah wahai hati..jawapan pasti milik kau"

"terkadang untuk kebahagian itu ada satu yang terkorban. Bukan si penerima keputusan, tapi si pemilih. Dimana dia telah tinggalkan orang yang benar-benar ikhlas untuk dia tapi memilih untuk ke bahu orang lain yang kita sendiri tak tahu jauh mana 'baik dia' dalam relationship kita"-BSA


ya...aku x pernah halang. aku x pernah katakan TIDAK and aku x pernah PAKSA
jika itu kata kamu..TERUSKAN..
aku hanyalah persinggahan..
sekali perasaan ni hilang..tiada lagi PELUANG..

mungkin rasa tidak seperti dulu..
BOSAN..?? PUDAR...??
ohhh...bukan dari kata hati ku..
tidak pernah muncul perkataan itu..

Harapan dari persoalan yang tertunda, adalah kekecewaan. Dan hidup itu, tak pernah ada kepastian-BSA



BAHAGIA....??!
kau perlukan bahagia..ambil lah..
aku rela..jika ini boleh buat kau bahagia..

aku simpan...aku tahan selagi terdaya..
TETAPI..
bila tiba masa dan waktu..aku harap kau tahu jawapannya..
SENYUM...??!
senyumlah...
aku cuba utk senyum utk melihat kebahagianmu..

1 hari kau akan tahu apa itu

CINTA SEJATI
 :')





1 comment:

Muhd Are-merules Are-Mins said...

Thanks akak tenang skit hati sye nih..